Blue

Fam. Tomassen 21-04-2019
Hoera, vandaag is onze Blue 1 jaar geworden.
Hij is alweer 10 maanden bij ons.
Na het verlies van onze Franse bulldog Ozzy waren we erg verdrietig. Gelukkig is hij bijna 13 geworden en hebben we lang van hem mogen genieten.
Omdat ik de hele dag thuis ben ging ik toch al gauw kijken voor een andere hond en daar zag ik een heel schattige franse bulldog pup op een half uur rijden bij ons vandaan. Het was de laatste uit het nest en was 8 weken oud. Omdat we wel een gezonde bulldog wilden met geen ademhalingsproblemen hebben we goed gelet dat de snuit niet te kort was en dat de ouders gezond waren.
Op de site hadden we gelezen en gezien dat dat wel goed zat.
We konden al dezelfde middag erheen en werden super vriendelijk ontvangen. Wat een schatje is mama Arjana en de pup was prachtig. Na wat kletsen en het papierwerk kregen we de pup en een pakket mee met een speeltje, vlees, ed. Super leuk.
Eenmaal thuis ging het al gelijk heel goed. Natuurlijk werd het gemis van Ozzy niet minder maar het was wel een leuke afleiding. We zijn echt heel blij met Blue.
Nouja meestal dan want het is wel een boefje:)
Hij is super vriendelijk naar alles en iedereen maar ook wel waaks als hij iets vreemds ziet of hoort.
Blue zijn grootste hobby is eten en hij heeft nog nooit een maaltijd laten staan. Hij is goed gezond en laatst toen hij bij de dierenarts was voor zijn castratie, kregen we te horen dat zijn ademhalingswegen goed zijn. Het is een lieve, vrolijke, grappige, eigenwijze, aanhankelijke bull en we hopen nog heel lang van hem te kunnen genieten.

Nieuw bericht

WWW.FAIRPUP.NL

Een pup is geen product, maar wordt door sommige fokkers wel zo gezien. Om te voorkomen dat je een pup koopt bij een foute fokker, met alle nadelige gevolgen van dien (ziekte/agressie/extra kosten), helpen we je op deze site bij het zoeken naar een FAIRPUP.

Contact

Do you have questions? Or would like some more information? Please feel free to contact us. Akkerlanden
TER AAR (LANGERAAR)
2461 NJ

E van Drielststraat
EMMEN
7815 LV
+31 (0) 629 39 61 61
+31 (0) 646 16 45 13
galderden@hotmail.com of dirkalderden64@gmail.com